1 Mayıs 2008 Perşembe

Hakettin be Frank

Zor sahaya rağmen olağanüstü bir mücadele oldu bu akşam. Her iki takımda yağan yağmura ve sahanın ağırlığına rağmen kıran kırana mücadele ettiler, Chelsea'yi sevmem ki hiç de sevmedim 90'lı yıllardan beri ama bugün verdikleri savaş takdire değerdi . Chelsea golü bulunca biraz geride durup oyunu kontrolünde tutmak istedi, bu arada Drogba'nın ilk golü muhteşemdi tek kelimeyle kapalı köşeye o hızda ve istediğin yere vurmak gerçekten inanılmaz. Sonrasında El Tornado gene yazdı golünü bir şekilde tabi goldeki Benayoun gerçeğini de gözardı etmemek lazım tabi geriye yaslanan rakip faktörünü de unutmamalı. Oyun beraberliğe gelince iki takım da pek riske edemedi telafisi olmayan dakikaları ve uzatmalara geçildi. Liverpool'da Carragher,Benayoun ve Hyypia bence mükemmel oynadılar yenilen gollere rağmen özellikle Carragher'i çok beğendim.

.
Uzatmada Chelsea'nin bastıracağı belliydi, Liverpool gene penaltılara götürme planları içindeydi ama sonunda penaltıyı da yapıverdiler. Penaltı için Lampard geldiğinde gol olmasını istedim geçen hafta annesini toprağa veren bu adamın biraz yüzünün gülmesi için, belki bir başkası geçse topun başına kaçırmasını beklerdim, kaçırmasına sevinirdim ama Frank'in o golü atmasına sevindim. Sonrasında gene Liverpool'un ofsayt diye müdahale etmediği topla Drogba uzatmadaki 2.Chelsea golünü yazınca bu iş bitti dedik artık, Babel'in şutunu Cech beklemiyordu kesinlikle rehavet biraz pahalıya mal olabilirdi ama yine de güzel goldü. Avram Grant'in de yüzü gülüyordu sonunda kolay değil JM gibi bir adamın arkasından gelip de onun yıllarca yapamadığını yapıp takımın şampiyonlar ligi finaline taşıdı. JM ne hissetmiştir acaba?

.Moskova'ya bu sene yazın değil mayısta gidecek olmanın mutluluğu var Chelsea'de, sonunda bir final görebildiler. Tabi taraftarca bakarak orasının Chelsea için yolun sonu olduğunu söylemek de istiyorum.

Hiç yorum yok: