22 Mayıs 2008 Perşembe

Süper Fotomaç


Medyadaki saçmalıklar malum, kabul ediyorum gazeteyi doldurma çabası bunlar ama işte yazanların içi boş olunca ortaya komik denilecek iddialar çıkıyor. Adı geçen gazetenin de daha önceden fantastik denemeleri vardı hayretle karşıladığımız Ali Koç'un Adriano'yu yalısında saklaması, Crespo'nun resimlerinin montajlanarak röportaj yapıldı edasıyla kendi ağzından Fener'e geliyorum vs vs gibi. Bu sene gene iddialı başladılar transfer haberlerine yine her sene olduğu gibi Shewa, Eto'o, Deco, Kanoute gibi isimler Fenerbahçe için gelecek denilirken, gene Deco, Eto'o, Morientes, Saviola gibi isimler Galatasaray'la anılıyor. Aklıma gelmeyen binlerce daha böyle masabaşı haberleri vardır da kısa keselim yoksa sayfalar yetmez. Bu senenin an itibariyle en komik haberi ise bir diğer büyük klüp Trabzonspor'la alakalı geldi. Haberi aşağıya yapıştırıyorum ve mümkünse bu adamlar bu kafayı yapmak için ne kullanıyorsa bende istiyorum. Yaratıcılığın böylesi hakikaten ender görülür.


" Totti+5 milyon €

Bordo-mavili kulüple Gineli futbolcunun pazarlığı yapan Roma, önce 3 milyon euro verdi. Sonra 2 milyon artırdı. Trabzonspor, Totti'yi de istedi. 3 günlük pazarlık Yattara'yı ısrarla isteyen ve 3 gündür Trabzon'da bulunan Roma'lı yöneticilere, bordomavililerden yanıt geldi. Yapılan görüşme sonrasında yönetim, 3 milyon euro teklifi 2 milyon daha artıran Roma'dan ünlü forvet Totti'yi de istedi. "

Bu ne ya ??

Hiç yorum yok: