19 Mayıs 2008 Pazartesi

Zaragoza'dan Elveda

Sonunda düştü Real Zaragoza. Bir sene boyunca sürekli düşmek için kaşınıp durdular ve son hafta Mallorca karşısında emellerine ulaştılar. Geçen senenin oynadığı oyunla en fazla beğenilen takımı kadrolarından çok fazla fire vermeden girdikleri sezonda küme düştü. Milito kardeşlerden defans oynayanı Gabi Milito’yu Barca’ya gönderdiler yerine ise tecrübeli Ayala’yı kadroya kattılar. Pique’yi Manu’ya geri gönderdiler sezon başlarken. Pique ve Herrero geçen senede değişmeli olarak Milito’nun yanında oynuyorlardı çok büyük bir kayıp olarak sayılmaz zaten. Ewerthon’u kayıp hanesine yazalım diyorum ordan Ricardo Oliveira çıkıyor ben bu sene geldim diye. Diego Milito-Aimar-Diogo-Sergio Garcia-Juanfran-Celades ve kaptanları Zapater zaten bir yere gitmediler. Akıl-mantık almıyor bu kadronun ligden düşmesini. İnanılmaz maçlar çıkarttılar yine bu sene. Çok rahat kazanacakları maçlarda net gol pozisyonlarını kaçırmayı kendilerine görev edinmişlerdi. Sonuçta Güiza-Webo cezayı kesti son maçta.

Transfer döneminde çok hareketli olacak Zaragoza, yukarda ismini yazdığım oyuncular durmaz gider. Sergio Garcia’yı gözüme kestirmiştim ama Raul inadı ve Bojan yüzünden milli takıma çağrılınca yattı benim transfer hayalleri.

Hiç yorum yok: