6 Mayıs 2008 Salı

Daniel Güiza


Güiza’yı geçen sene Schuster’in Getafe’sinde keşfetmiştim çoğu futbolsever gibi. Ntv’nin geçen senen oldukça fazla Getafe maçı vermesi o takımı oldukça iyi tanımamıza yardım etti. O takımda Güiza’nın yanında bir diğer önemli isimde şu an Valencia’da oynayan genç stoper Alexis’di. Geçen sene izlerken acaba bizim kulüplerin bu adamlardan haberi var mıdır diye çok düşündüm. Gerçi ben bunları düşünürken daha devre arasında Alexis ile Valencia anlaşmıştı bile şu an devam eden sezon için. Güiza’da sezon sonunda Mallorca yollarını tuttu. Başarılı bir performans bekliyordum ama ligin 36.haftasında attığı 24 golle gol krallığı zirvesinde bulunacak dese birisi gülerdim büyük ihtimal. Mallorca’da Arango’yu bir kenara ayırırsak diğer oyuncuların attığı toplam gol sayısı ancak Guiza’ya eşit oluyor. Sabah spor haberlerine bakarken Roma’nın Guiza ile ilgilendiği haberlerini görünce anlamsız bir şekilde sevindim. İtalya’da yapar mı bilemiyorum fizik gücü üst düzeyde olan bir isim çok başarısız olmaz gibi gözüküyor bana.

La Liga
’da sezonun en büyük çıkışını yaptı Guiza, Euro 08 İspanya kadrosunda yer edinecektir çok büyük bir olasılıkla. Ama daha önce La Liga'nın son 3 haftaya girilirken Mallorca az olan Uefa kupası şansını zorlayacaktır Güiza önderliğinde.

2 yorum:

onuru dedi ki...

kendisini fenerbahçe almak üzeredir.. artık ntv den değil direk ligtv den rahatça izleyebilirsin...

Adsız dedi ki...

Fenerbahçe yıllar sonra ilk kez forvet hattına doğru bir transfer yaptı. Barcelona, İnter,R.mADRİD GİBİ TAKIMLAR BİR ALT KADEMEDEKİ TAKIMLARDA İYİ ÇIKIŞ YAPAN OYUNCULARA büyük paralar verip alırken, biz ise büyük takımlardaki sönmüş yıldızlara saldırıyorduk. Oysa ki şimdi tıbkı Barca'nın Ronaldinho'yu PSG den aldığı gibi bir çok benzeri gibi bir transfer yaptık. Bu adam bu yıl göstereceği performansla dünyanın en iyi golcüsü olabilir.