29 Mayıs 2008 Perşembe

Halil - Yıldıray - İ.Kaş

Fatih Terim, kadrodan gönderdiği 3 ismi dün açıkladı. Çoğu kişi İ.Kaş'ı tahmin etti belki ama Yıldıray ve Halil sürpriz oldu. İ.Kaş’ı çıkartırsak Yıldıray ve Halil tercihleri çok konuşuluyor. Yıldıray, Almanya’da başarılı bir performans sergilese bile Milli Takım forması altında 2002 Dünya Kupası sonrası ne yaptığını, hangi maçı götürdüğünü hatırlamıyorum. Zaten çoğu maçı sakatlıkları yüzünden kaçırıyordu Yıldıray. Orta sahada kalabalık grubu görünce Yıldıray isminden çok Kazım’ın gönderileceği düşünülüyordu. Slovakya ile yaptığımız maçın sonunda yazmıştım ; kadrodan ilk gönderilecek isim olduğunu tahmin ediyordum bende ama düşüncemi etkiledi diye. Bu tarz bir adama turnuvada ihtiyacımız olacak. Kazım, sürekliliği olmasa bile 2.yarılarda sıkışan maçlarda bize lazım olacak. Dikine oynayabilen, kolay adam geçebilen bir isim Kazım.

Halil-Mevlüt tercihi ise tamamen hocanın kendi düşüncesi doğrultusunda verdiği bir karar. Hazırlık maçlarındaki performanslarını göz önüne alırsak ikisi de çok etkisizdi. İsim olarak Halil ağır basıyor tabi ama sezon içine Mevlüt’ü hiç izleyemediğim için ve tabi antreman performanslarını bilemediğimiz için çok fazla eleştirilecek bir yönünü bulamıyorum bu tercihin. Mevlüt yerine Ümit Karan’ı kadroda görmek isterdim orası ayrı.

1 yorum:

Ortega dedi ki...

Olası bir başarısızlığın ardından, Yıldıray konusu çok gündeme gelecektir.