5 Nisan 2008 Cumartesi

Zavallılığın yeni adı: Hakan Sivriservi


Evet herkese hayırlı olsun, Papila,Arzuman'dan sonra yepyeni bir federasyon üretimi hakemle karşı karşıyayız Hakan Sivriservi. Bu akşamki Fenerbahçe Kayseri maçında verdiği bazı kararları Fenerbahçe'li oyuncular yada yöneticiler yada Fenerbahçe camiasından biri utanır veremezdi. Beşiktaş - İ.B.B maçındaki yönetiminden sonra Bobo tarafından itilip kakılmasına üzülmüş bir hakem böyle bir davranışa maruz kalmamalı demiştik, ama bugünkü maçtan sonra gerçekten insan hak veriyor bazı şeylere. Bugün bir penaltı verdi ki insanın yüzü kızarır pozisyona maruz kalan Deivid bile karardan sonra gülerek karşıladı bunu. Wederson'a kırmızı vermemek için elinden geleni yaptı başardı da verdiği tüm kararlarda maçı fenerbahçeye verebilmek için binbir takla attı. Sakatlık vb birşey olmamasına rağmen maçı beş dakika uzattı yetmedi uzatmada da gol gelmedi orda bile bekledi maçı bitirmek için ağzına düdüğünü götürdüğünde topun Fenerbahçe'lilerde olduğunu görüp devam ettirdi ve ofsayttanda olsa son dakika amacına ulaştı.Benim merak ettiğim takımı gol atınca neden sevinmedi kendisi? Gerçekten tebrik etmek lazım bunca pervasızlığı bunca ahlaksızlığı bunca haksızlığı böylesine sergilemek cesaret isteyen birşey. Federasyondaki sahipleri bu güzel performansı dolayısıyla kendisini ödüllere boğarlar artık. Ama Allah büyük elbet çıkar acısı tüm bu adaletsizliklerin.

Yazıyı Tolunay Kafkas'ın demeciyle bitirelim.
"Anadolu'dan şampiyon çıksın hikayesini bıraksınlar, kimseyi heveslendirmesinler. Sahada bir zavallı vardı. 20 yıldır futbol oynadım böyle aşağılık bir adam görmedim. Çıkıp burada mertçe maç yöneteceksin. Yapılan haksızlık. Hakem camiasının içinde çok düzgün insanlar var ama ben bu hakemi bu kategoriye sokmuyorum. Utandım, yerin dibine girdim. Haksızlığı içime sindirmem mümkün değil"

"Hayatta iyi insanlar, iyi teknik adamlar var. Hakemler arasında da iyiler ve kötüler var. Anadolu'dan şampiyon çıksın gibi bu tatlı hayale kimseyi inandırmamak lazım. Böyle zavallı bir adam görmedim."

Hiç yorum yok: