5 Haziran 2008 Perşembe

Kim gelecek ?

Adnan Polat yönetimi göreve geldikten sonra çok güzel işler imza atıp, taraftarın üstündeki ölü toprağını atmayı başardılar, yeni bir heyecan getirdiler kulübe.Fakat bana göre teknik direktör konusunda sebebini bilmediğimiz bir şekilde hata yapıyorlar, çok geç kalıyorlar. Burdan konuşmak çok kolay transfer işinin zorlukları vardır tabi ama bu uzun süreçte halledilmiş olmasını bekliyordum. Kalli’yi takımın başından gönderdiklerinde ligin bitimine 6 hafta vardı. Abdullah Avcı’ya teklif götürüldü ama A.Avcı hem ligde Galatasaray’la karşılaşacağı hem de takımın yarı yolda bırakmak istememesinden dolayı teklifi istemeyerek de olsa kabul etmedi. Keşke bu teklif sezon sonunda yapılsaydı diye çok istemiştim. Abdullah Hoca'nın tavrı ise alkış almıştı benden. Buna karşılık Galatasaray yönetimi Aslanlarla yola devam kararı aldı. A.Sezgin-Cevat Güler-Burak ve Nezihi hocayla çok başarılı bir 6 hafta geçirdi. Kalli döneminde göremediğimiz maçlara göre taktik denediler bu süreçte.

Lig biteli 1 ay oldu. Normal şartlar altında yeni teknik adamın şampiyonluk kutlamalarından 1 hafta sonra açıklanmasını bekliyordum ama her gün yeni bir isim eşliğinde bu bilmece devam ediyor. Lucescu-Hagi-Sammer-Deschamp-Skibbe-Laudrup isimleri çıktı ve son 3 isim her gün çıkmaya devam ediyor. Çok zorlu bir Şampiyonlar Ligi ön eleme kurası bekliyor Galatasaray’ı ve yeni teknik adam hala belli değil. Kalli, sezon bitiminde gönderilseydi buna hak verebilirdim ama 10 hafta gibi bir süreç geçti ve hala bu konunun ne olacağı belli değil.

Hiç yorum yok: