8 Temmuz 2008 Salı

Dani Güiza Fenerbahçe'de

Daniel Güiza’yı transfer ettiğini açıkladı bugün Fenerbahçe resmi sitesinden. Uzun zamandır adı konuşuluyordu zaten. Bu seneki çıkışıyla ilgili 6 mayıs tarihinde bir şeyler karalamıştım. O zaman Roma ile ilgili transfer dedikodusu çıkmıştı 1-2 yerde. Geçen sene gol krallığına ilerlerken bir sitede son vuruşlarım üzerinde çalışıyorum diye açıklamasını okumuştum. Arkasındaki orta saha Güiza’yı besleyince, üzerinde çalıştığı son vuruşlarla krallığı aldı. La Liga’da. Fenerbahçe’de arkasında Alex olacak. Aragones’in de çift forvet olarak takımı çıkartacağını tahmin edersek Fenerbahçe açısından Tsl’de oldukça verimli olacağını düşünüyorum bu adamın.Top indirip-saklayabilen yani bir anlamda Fenerbahçe taraftarının Kezman’dan görmek istediği ama bir türlü göremediği özelliklere sahip bir adam. Kariyerinde ilk kez bu kadar parlaması,yaşı ve ödenen para Güiza için soru işaretleri oluşturuyor. La Liga’nın gol kralı olarak geldi ama hala soru işaretleri var üstünde. Sezon içerisinde bu soru işaretlerini kaldıracağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok: