2 Ağustos 2008 Cumartesi

''I Love you Hagi ''

Galatasaray resmi sitesi yenilendiğinden beri sürekli ziyaret ettiğimiz,bugün neler var diye baktığımız bir adres olmuştu. Eski siteye pek fazla girmiyordum ama yeni haliyle günde 4-5 kere baktığım bir adres haline geldi. Yeni sitenin güzelliklerinden biriside ‘’Tarihte Bugün’’ bölümü. Bugün baktığımda 1 Ağustos 1996’nın Galatasaray tarihinin en başarılı yıllarının en önemli mimarlarından birisinin ‘’10’’ un imza atıp Galatasaray’lı olduğu günmüş. Hiç unutamadık zaten ama bu vesileyle eski videoları açıp tekrar izledim, tekrar tüylemizi diken diken etti Hagi.

#10

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gazetenin imla hatası da gözlerden kaçmıyor..

hagi gelir de gazeteyi hazırlayan eller titremez mi?

*ödeneyecek..

saLsa dedi ki...

Ben de onu yazacaktım, 'Ödeneyecek' nedir yahu..:)

Cenky dedi ki...

İmzayı Çeşme'de gençlik kampında gazeteden okuduğumu ve sevinçten ağlamaklı olduğumu hatılıyorum, bir anda gözümün önüne Real Madrid - GS finali gelmiş, bir nevi flash forward yaşamıştım, gol pasını veriyordu Hagi. Sonra o final oldu, benim gördüğüm gibi değil ama hissettiğim gibi aldık kupayı. Yine tüylerim diken diken oldu!

Adsız dedi ki...

Passive yapmaya çalışmışlar xD
Ahh ahh keşke bir daha onun gibi usta bir adamı takımımızda görebilsek.Çok yaşa sen HAGI