21 Ağustos 2008 Perşembe

Commercial


Dün yazacaktım aslında ama fırsat olmadı, baktım bugün de devam ediyor konu birkaç satır karalayayım istedim. Bugün fanatik gazetesinde Ümit Avcı imzalı bir haber var. İbrahim Kutluay'ı Galatasaray istiyormuş da Kutluay'da "hiçbir güç o formayı bana giydiremez, Fenerbahçe'de doğdum orada büyüdüm kaptanlık yaptım ... " demiş. Taraftara güzel bir mesaj yollamış kısaca, da bir dakika yahu ortada ne kendisine gelen bir teklif var ne başka birşey var, ki resmi site bu haberi zaten yalanladı ne işi olur bizle diyerek. Kendi kendine gelin güvey olmak tam anlamıyla bu mu yoksa? Yaş tabi 36'ya gelince Fenerbahçe'ye dönmesi zor artık, ki Fenerbahçe isteseydi zaten attırdı imzayı, herhalde o yaştaki bir oyuncuya haybeye para vermeyi onlar da düşünmüyor, belki Gordan'a senelik 2.5 milyon Euro verildiğini öğrenip bize de birşeyler düşer mi dedi tabi bilemiyoruz. Bu haberler biraz Kutluay'ın boşta kalmasından kaynaklı olmasın sakın? Kendini hatırlatmak adına, taraftarın gönlünü hoş edip biraz da baskı yaratmak adına bunlar sanki biraz ucuz numaralar ha herkes yemiyor bunları tabi ki.

Hiç yorum yok: