10 Kasım 2009 Salı

Real Madrid 1 - 0 Alcorcon



İnternet bağlantım maçı izlememe 60.dakika'da izin verdi. 60-80 arası Real'in ciddi hiçbir atağı, tehlikesi yok zaten. Taç atışlarında falan maç içinde atmadıkları deparı atan adamları gördüm sadece, sebepte tepki almamak için ama aldılar tepkiyi. Van Der Vaart'ın golünden sonra ise tekrar bağlanamadım net üzerinden yayına, Telekom veya sahip olduğum 1 mb'lik internet bağlantısı sağ olsun diyelim.

İlk 11'i ise yin yedek oyunculardan falarn kurulu değil Madrid'in.

Real Madrid: Dudek, Lass, Pepe, Albiol, Arbeloa, Diarra , Gago, Higuain, Kaka, Raul, Van Nistelrooy

4-0'ın rövanşı için Real'in acı bir intikam alacağı söyleniyordu, bende aynı görüşteydim açıkcası. Bahis siteleri bile over 2,5'a 1,20 tarzı oaranlar açıyordu. Dakika 80'e kadar Real aşamadı Alcorcon defansını ve kalecisini. 80'de Vaart'ın golüyle en azından Alcorcon'u yenemedik demezler. Copa Del Rey'den elendi bu sonuçla, hem de Alcorcon'a karşı ilk maçta tarihi bir hezimet yaşayarak.

Alcorcon'lu oyuncular ileride torunlarına anlatacakları bir hikayeye kavuştular böylece. Los Galacticos-2'yi toplamda 4-1'lik bir skorla geçtiler iki ayaklı turda. Ay sonu El Clasico var. Her ne kadar Perez, Pellegrini'nin arkasındayız dese bile kaderi o maç belirler diyorum ben. La Liga mücadelesinde Barca'nın ensesinde olsalar bile ŞL'de alınan sonuçlar, Alcorcon hezimeti ve takımın ağır abileri Raul-Guti ikilisi ile olan ilişkileri göze alınınca El Clasico Pellegrini'nin kaderi için çok büyük bir belirleyici olacak.

Hiç yorum yok: