27 Ağustos 2010 Cuma

Milli Takım Aday Kadrosu !!


Hiddink döneminden çok fazla şey bekliyordum kendi adıma. Yapılabilecek en iyi hamleydi federasyon tarafında, açıkçası hala görüşümde bir değişiklik yok ama Kazakistan ve Belçika maçları için yaptığı kadro seçimi çok büyük hayal kırıklığına uğrattı beni. Fatih Terim, form durumuna bakmazdı- zaten en çok bu yüzden eleştirilirdi- güvendiği adamlarla yola çıkmayı severdi ve başarıyı da başarısızlığı da o isimlerle yaşardı. Ne kadar laf söylenirse söylensin bundan vazgeçmedi Fatih Terim.Hiddink'in gelişiyle formda olan isimlerin Milli takımda olmasını bekliyordum. Şu açıklanan kadroya baktığımızda takımın başında Hiddink değil Oğuz Çetin var gibi geliyor. Oyuncuları tanımıyor vs. diyebiliriz ama Galatasaray'ın-Fenerbahçe'nin maçlarını izleyen futboldan anlayan herhangi birisi Hakan Balta-Selçuk-Kazım-Özer gibi isimleri çağırmazdı bu kadroya. Sakatlık belasından bu sene izleyemediğimiz Sabri ve sakatlık kitabını baştan yazan G.Zan tercihini zaten anlayamadım.

Son 3 maçtır sol kanattan her türlü gol çeşidinin kalemize girmesinde büyük katkıları olan Hakan Balta yerine dalga malzemesi olsa bile taş gibi top oynayan bir İ.Üzülmez gerçeği var ortada. Defansın göbeğine Allahtan Ömer Erdoğan alınmış, Egemen veya Giray'ın orada neden olmadığını bilmiyorum. Sağ bekte sakatlıktan top oynamayan Sabri yerine Serkan Balcı tercihi, orta sahamızın maestrosu Selçuk yerine Necip düşünülmemiş bile. Valencia'da top oynayan M.Topal zaten kadroya alınmıyor nedenini bilmediğimiz bir şekilde,tanımıyor diyeceğim artık Hiddink için. Mevlit Erdinç'e daha sıra gelmedi bile. Hadi radikal kararlar vermeyeceğim demişti bu açıklamadan dolayı ve adına saygımızdan dolayı şu kadroya göz yumalım ama azından Volkan Şen şu kadroda olsun bari. Şu kadro tam anlamıyla fiyasko olmuştur benim gözümde, Hiddink'ten hiç beklemediğim bir kadro ve ilk hayal kırıklığımı yaşadım Hiddink ile ilgili. 6 puanı alsak bile değişmeyecek bu hayal kırıklığım.

Hiç yorum yok: