30 Mayıs 2009 Cumartesi

Dönmeyiver gittiğin yerden


Paşamız sezon daha bitmeden gene "sakat" olduğu için toplamış 20 bavulunu tatile çıkmış. Yıldız futbolcu diye isim aranacaksa Kewell gibi bir adamın yanında esamesi bile okunmayacak bir adam Lincoln. Ben açıkcası Kosecki de dahil kazanılsın, aman gönlü olsun diye bu kadar kaprisi çekilen bir adam daha tanımıyorum. Senede 4 milyon euro para kazan ve üstüne ben oynamıyorum küstüm deme lüksün olsun. Yetmesin geneli çekirdek çitleme konusunda tez yazan sefacı taraftar seni el üstünde tutsun hiçbirşey yapmadığın ve sahada "bilerek" oynamadığın maçların sonunda bile adın sayıklansın ama hala çok mutsuzum, moralim çok bozuk lafları. Devre arasında geç kalır tek bir laf edilmez, canı ister oynar, istemezse oynamaz, eh bu kadarı da biraz fazla değil mi artık? Lincolnn lincolnn diye çığıran adamların bir tanesi de şu takımın gerçek emekçilerine bir gün olsun hakettikleri değeri verdi mi merak ediyorum. Ya da sakatım ayağına örneğin Hakan Balta sezonun son maçı öncesinde "tatile" çıksaydı, tepkiler neler olurdu.

Tek üzüntüm Skibbe gibi Lincoln'ünde kör ölür badem gözlü olur mantığıyla, gidince "süperdi, hiperdi, öyle böyle değildi" diye bir sürü yazıya konu olacak olması. Skibbe takımın başındayken saçmasapan hamlelerle takımı mahveden adamdı, şimdi neredeyse bir Fergi, bir Arsene Wenger kıvamında. Lincoln'ü de şayet giderse öyle bir kıvama getirecekleri kesin.

Ben takımımda böyle bir adamı mümkünse görmek istemiyorum. Bu kadar keyfi oynayıp da emeğe saygısızlığı ilke edinmiş bir adamın bu takımda işi yok. Oyuncular hata yapar, kötü yada formsuz sezonlar geçirir bunlara her zaman saygı duyar, anlayışla da karşılarım. Ama bu adamın yaptığı şeyleri açıkcası kabullenmek zor. Hele ki önümüzde Kewell gibi bir örnek varken, Galatasaray gibi bir takıma bu adamı yakıştıramıyorum.

Dönmeyiver be canım git. Schalke de, Kuranyi de seni bekliyor.

Hiç yorum yok: