2 Mart 2009 Pazartesi

League Cup 2009





Dün maçın 65.inden sonrasını seyredebildim ve kadroları görünce Fergi bu kupayı istemiş onu gördüm direk olarak. Ben büyük bir rotasyon beklerken iddialı bir takım sürmüştü sahaya. Spurs ise nasıl o halde olduğunu anlamadığım kadrosuyla sahadaydı. Tabi United'ı bırakın yenmek gol atmak bile gerçekten artık bir yetenek, o yetenek de Spurs'da olmayınca maç uzadı sonrasında penaltılar atıldı. Ben Foster (3.kaleci) sanırım Saar'a özenmiş olacak ki penaltılarda show yaptı. Sonuçta bu karışık sezonda 3.kupa ve geriye kaldı FA Cup, Premier League ve Şampiyonlar Ligi, eğer ligde rakipleri biraz daha puan kaybı yaşarlarsa ağırlık verilecek bir FA Cup'la birlikte üç kupanın da sahibi olmak içten bile değil. Rakip Spurs ise bu kupaya çok odaklanmıştı ama tabi United ve Ben Foster hedefleri yerle bir etti. Şu saatten sonra o kadronun amacı ligde tutunabilmek olacak ki sene başındaki beklentiyi düşününce enteresan bir durum gerçekten.

2 yorum:

Ögeday Karabulut dedi ki...

Son derece keyifli bir maç oldu, Manchester United hakettiğini aldı mutlu olduk vs. tamam da o kupanın boyutu nedir öyle? Oyuncular sırayla çay demleyip içsin diye mi dizayn edilmiş :)

Telif Hakkı dedi ki...

sanırım :) maç sonu yorgunluk çayı :)

league cup tabi FA Cup ve lig şampiyonluğu yanında çok da önemli değil belki onunla alakalıdır bu dizayn