28 Eylül 2008 Pazar

Ruud Van Nistelrooy


R.Betis 1 - 2 R.Madrid

18' Heinze
54' Sergio Garcia
90+1 Ruud Van Nistelrooy

Real Madrid için oldukça sıkıntılı geçen maçın son anlarında sahneye çıktı Ruud ve 3 paunı getiren golü Betis ağlarına gönderdi. Heinze'nin golünden sonra maçın kontrolünü Betis'e kaptırmıştı Real. Özellikle Marcelo'nun kanadından tehlikeli atakları oldu. Schuster'in anlamsızca Marcelo'da ısrar etmesini anlamıyorum. Savunma yönü oldukça zayıf bir isim ve deplasmanlarda oldukça sorun çıkartıyor Marcelo takıma. 54'te penaltıyı yaptırıp kırmızı kartla oyun dışı kaldıktan sonra S.Garcia kaçırdığı penaltının devamında durumu eşitledi. Sergio Garcia'dan blogda oldukça bahsettik. Transfer döneminin son gününde yapılan en iyi transferlerden birisiydi benim gözümde. Schuster'in bitime 10 dakika kala yaptığı Drenthe hamlesi tüm dengeleri değiştirdi bir anda. Drenthe, oyuna girer girmez takıma hareket getirdi ve Sergio Garcia'yı attırdı oyundan. Son saniyede başlıkta yazdığımız adam çıktı ve oldukça sakin bir şekilde gol vuruşunu yapıp yine kurtardı Real'i.

Betis'in ligde daha galibiyeti yok ama kötü bir takım olduklarını düşünmüyorum. Bu maçtada baskın oynayan taraf oldular. Önceki maçlarda alınan sonuçların beraberliğin baş sorumlusu olarak Pavonne gösterilebilir. Kaçırdıklarıyla Betis taraftarının saç oranını düşürmüştür önceki maçlarda. Düzgün bir forvetle alt sıralardan kurtulabilecek bir kadroya sahipler aslında. Mehmet Aurelio, Türkiye'de nasılsa aynen devam ediyor İspanya'da.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya şimdi çoğu şeye katılmıyorum ben:)

golde mesela nistelroy'dan daha ön plana çıkan biri vardı. asisti yapan değil tabi ofsaytı bozan adam. herif gitti bi de golden sonra içeride taklavari düşüş yaptı. neyse. betisin iyi bi takım olduğunu düşünmüyorum ben de. sergio garcia'yı da sevmiyorum. rafael sobis ne oldu? bi de aurelio bu takıma çok şey veriyo ama aurelio'nun kalitesinin altında bi takım..

Telif Hakkı dedi ki...

R.Sobis,transferin son gününde al jazeera takımına transfer oldu.Sergio Garcia belki çok yetenekli-büyük bir isim değil ama Zaragoza'da olduğu gibi Betis'de iş yapacaktır.

Betis iyi bir takım değil ama şu an bulunduğu yeri hak edecek kadar kötüde değiller :)