6 Eylül 2008 Cumartesi

Dexter-Prison Break

Hastası olduğumuz dizlerin başında gelen Dexter ’ın 3.sezon 1.bölümü internete sızdı dün itibariyle. Geçen sezonda ilk 2 bölümü yayın tarihinden çok önce nete düşmüştü, ilgili sitelerde çeşit çeşit linklerden indirilebilir. İlk çıktığı zaman konusu direk ilgimi çekmişti ama ilk 2 bölümü izledikten sonra bir kenara atmıştım. Bu yazın başında tekrar bir şans verdim dizi sıkıntısı yaşadığım günlerde ve 2 sezonun 3-4 günde bitirdim geceleri izleyerek. İlk başlarda izleyene çok fazla akıcı gelmese de 4.-5. bölümden sonra sıradaki bölüme geçmek için bekletiyor kendisini. Dexter Morgan karakteri ise ayrı bir yazı konusu olmalı aslında, hastasıyız kendisinin. Dizinin ‘’resmi’’ başlangıç tarihi 28 Eylül.

Bu arada Prison Break’te başladı ve ilk 2 bölümünü izledik 4.sezonun. Hala efsane olan ilk sezonun hatırına izlettiriyor kendisini. İlk sezon yayınlanırken kotalı internet kullanıyordum ve sırf Prison Break için kotayı gözüm kapalı Prison’a emanet etmiştim tabi daha sonra sınırsıza geçip bu dertlerden kurtulduk. Abruzzi’yi saygıyla anmak lazım, büyük adamdı. 4.sezonda yine merak,ne yapacaklar-nasıl çözüm bulacaklar duygusunu üst düzeyde yaşatıyor ama bunun yanında gereksiz zorlamaları da yanında getiriyor dizi. İlk sezondaki haliyle hatırlamak en iyisi bu diziyi. Weeds ve Oz’a devam ederken Entourage’in de bir an önce başlamasını bekliyorum.

2 yorum:

Kaan Mert dedi ki...

Yeni sezona başlamadım henüz pb'de ancak yapılan yorumlar çokta iyi olmadığını gösteriyor. İzleyip göreceğiz. Cidden o destansı ilk sezonunun hatrına izlettiriyor kendisini. Ben 2.sezonu daha çok sevmiştim orası ayrı tabi.

3.sezon grev nedeni ile oldukça sönüktü bakalım bu sezonda eski havayı yakalayabilecekler mi?
4-5 bölüm yayınlansın hepsini toptan izlemeyui planlıyorum.

Adsız dedi ki...

R.I.P J.Abruzzi, özledik ulann

@ chao :)