4 Temmuz 2009 Cumartesi

Kısa kısa NBA


Lakers kumarı seven bir takım olmalı ki dengesiz oyuncuların en büyüğünü kadrosuna kattı. Ron Artest artık bir Laker oldu. Geçen sezon Lakers formasıyla başarılı maçlar çıkaran Trevor Ariza ise madem öyle ben de Rockets'e geçeyim dedi. İki takım oyuncuları böylece yer değiştirmiş oldular. Bu transferin riskli olduğu kadar güzel tarafları da var. Tartışmasız bir şekilde kısa forvetleri savunmasıyla bezdiren, üstüne sayı katkısı da sağlayan bir Artest her eve lazım bir adam, sonuçta LeBron'u NBA'de tek yavaşlatan adamdan bahsediyoruz, Ariza'yla kıyaslanamaz bile. Houston'daki gibi potayı bile göremediği amaçsız üçlük denemelerini Lakers'da tekrarlamaz umarım. Bu transfer sonrası ya Jackson Chicago günlerindeki gibi sinir hapları ve Zen öğretisine geri dönecek, ya da bu transferin keyfini çıkarır, ki ben P-Jax faktörüyle ikincisinin olmasını bekliyorum, ha seneye Artest ben sıkıldım bırakıyorum NBA'i rapçi olacam derse de şaşırmam.

Daha önce de belirttiğim gibi Boston'un GM, coach ve ağır abi oyuncuları, Rasheed'i ikna etmek için Detroit'e gittiler. Rasheed benim uyuz olduğum bir oyuncu ama kabul etmek lazım ki, her kalburüstü takımın sahada görmek isteyebileceği bir forvet. Blok tehdidi olan, iyi savunma yapan ve en önemlisi üçlük gönderebilen böyle bir adamı her coach kadrosunda görmek ister. Birkaç takım daha peşinde Magic, Cavs ve Mavericks de istiyorlar ama sonuca en yakın gözüken şu anda Boston Celtics.

Mike Bibby Philadelphia ile anlaşmak üzereymiş. Bunu da yazmadan geçmeyelim. Umarım anlaşma sağlanır, Bibby'nin oyun zekası Philly'e bir kademe daha atlama şansı tanır.

Son olarak gene Hido diyelim. Dün haydi Portland'a demiştik. Hido gidip görüşmelere başlamış, ki durumdan anlaşıldığı üzere ikna olmuşa benziyor.

Hiç yorum yok: