12 Ocak 2009 Pazartesi

Green Street 2: Stand Your Ground


Elijah Wood'un başrolde oynadığı Green Street Hooligans filmi oldukça başarılı,sürekli izlemeyen arkadaşlara tavsiye ettiğimiz bir filmdi. Amerika'dan gelen ve futboldan çakmayan kardeşimizin taraftar grubunun arasına girmesi, grubun girdiği mevzular, kura çekiminde yaşanan heyecan ve filmin sonuyla en iyi filmlerin arasında yerini almıştır her zaman. Filmin sonunda ben de bu adamların grubunda olmak istiyorum diye gaza gelenlerin sayısı az değildir. 5-6 kez izlemişliğim var filmi arkadaşlara izleticem ayağına. Bir ara Atv yayınlamaya kalktı ama ekrandan ayrılmayan mozaiklemeler olsun Türkçe dublajın kötülüğü olsun çok sevdiğim bu filme tv ekranında katlanamadım. Eğer hala izlememiş olan varsa bir an önce edinip izlemeli yanına birasını alıp.

Bugün nette gezerken filmin 2.sinin fragmanına rast geldim. Büyük bir hevesle fragmanı izlemeye başladım fakat noluyor ulan demem geç olmadı. Fragmana bakınca aklıma direk Vinnie Jones'lu, Jason Statham'lı '' Mean Machine '' filmi geldi. Orada gardiyanlarla yapılan bir maç vardı burada mahkumlar maç yapıyor. Yine tribün ortamı, West Ham-Milwall kapışması, Elijah Wood'u beklerken karşımda hapishane ortamı bulmam, üstüne bir ''Mean Machine'' çakması gibi maç yapılması hayal kırıklığı yarattı. Yine de nasıl olacağını bilemiyorum ama ilk filmden aldığım zevki alacağımı sanmıyorum. Büyük olasılıkla ilk filmin hatırına katlanırız buna. Filmin afişini falan da bulamadım nette.

Fragman için ;

Tık...

Hiç yorum yok: