26 Ocak 2009 Pazartesi

Freedom !!!


Evet NBA maçlarını izlemek konusunda, sonunda özgürlüğe kavuştuk. Artık bir gecede 12 maç var iken, NBA TV'nin verdiği Memphis Grizzlies-Oklahoma City Thunder maçına mahkum olmayacağız. Nasıl mı? NBA organizasyonu, sene başından beri sadece Amerika'ya ve belli başlı bir kaç ülkeye verdiği NBA League Pass-Internet servisini artık 70 civarı ülkeye sağlıyor. Türkiye de bu ülkelerin içinde. Peki NBA League Pass nedir? NBA maçlarının hemen hemen tamamının www.nba.com'dan, ortalamanın üstünde bir kaliteyle, canlı olarak izleyebileceğiniz bir servistir. İstediğiniz an, X maçından Y maçına geçebiliyorsunuz ve ayrıca bir gecede izleyeceğiniz maç sayısı sınırsız. Ayrıca 24 saat boyunca maçların tekrarlarını seyredebiliyorsunuz. Tek kusuru, NBA'de 2-3 maç olan bazı gecelerde daha çok rating alacak maçı yayınlamamaları. Ama bu kadar kusur kadı kızında bile bulunur. Kısacası biz NBA severler için gerçekten bir nimet diyebiliriz. Eminim şu anda bir çoğunuz fiyatını düşünüyordur bu servisin. Hemen aktaralım: Normal sezonun geri kalanı için 50 dolar, 1 aylık paket 20 dolar, günlük ise 5 dolar. Haliyle günlük almak pek akıl karı değil. Ama sezonluk aldığınızda, ufak bir hesaplama yaparsak, günde 65 cent karşılığında istediğiniz maçı izleyebiliyorsunuz. Bence mükemmel bir servis. Eğer sezon başından beri 4-5 kere ayrı mail adreslerinden "Hedo ve Memo'yu yeterince izleyemiyoruz bu servisi Türkiye'ye de sağlayın" şeklinde mail atan benim de katkım olduysa ne ala :)

Hayırlı olsun, buyrunuz buradan kayıt oluyoruz:
http://ilp.nba.com/

1 yorum:

Cenky dedi ki...

Kayıt olduk da ne oldu sevgili kardeşim. Tam 4 ay uğraştım, onlarca mail attım, neredeyse yalvardım adamlara, gmail gelen kutusunda NBA Offers mailini gördüğümde kafayı yedim mutluluktan. Hemen bastım 45 doları aldım üyeliği. Bekledim gece 2'ye kadar ne oldu? 3 dakikada 30 saniye görüntü. 800 Kbps kalitesindeki yayınlar fiber optik kablo bağlantısı ve 4 Mbit olmayan ADSL'lerde çalışmıyor, seyredilmiyor. Bilmem sen üye oldun ve izleyebildin mi ama parayı verdik, hala mahkumuz justinlere, tvantslara.